skype wsh radom
rekrutacja online

Zarządzanie relacjami z klientem

Koncepcja studiów

Specjalność przeznaczona jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania relacjami  z klientami. Specjalizacja dostarcza wiedzy i nabywania umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientem. Absolwenci nabędą wiedzę i umiejętności między innymi z zakresu tworzenia skutecznych strategii handlowych, w których główny nacisk kładzie się na jakość i relacyjne podejście do kontrahenta, klienta, czy partnera biznesowego. Specjalność kształci specjalistów dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii sprzedaży. Specjalizacja dedykowana jest również dla kształtowania przedstawicieli handlowych, w celu zweryfikowania strategii handlowych w kierunku koncentracji na kliencie, w tym indywidualizowania ofert i programów marketingowych oraz nabycie umiejętności
w zakresie wdrożenia, użytkowania oraz utrzymania systemów informatycznych CRM.

Wykaz Specjalność obejmuje głównie zagadnienia z zakresu:

  • Istota marketingu relacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami w podmiotach gospodarczych- szanse i wyzwania
  • System CRM w praktyce
  • Tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii
  • Zarządzania zmianą
  • Zarządzanie jakością
  • Identyfikacja klienta kluczowego
  • Sprzedaż i negocjacje z klientem kluczowym
  • Plan rozwoju i współpracy z klientem

Perspektywy zawodowe

Absolwent tej specjalności będzie dobrze przygotowany do pracy jako menedżer i praktyk zarządzania organizacją, specjalista działów sprzedaży i marketingu w MŚP oraz korporacjach i administracji publicznej.

 

 

Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki.
OK
x