ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OD KANDYDATÓW NA STUDIA
Kandydat posiada dyplom ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich, magisterskich.
CEL STUDIÓW
Celem studiów podyplomowych jest przygotowanie uczestników do kompetentnego pełnienia funkcji kierowniczych na wszystkich szczeblach zarządzania instytucjami administracji publicznej, dzięki umiejętnościom zastosowania wiedzy teoretycznej i narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu organizacją. Celem studiów podyplomowych jest również doskonalenie umiejętności menedżerskich, przywódczych i komunikacyjnych uczestników oraz nabycie wiedzy z dziedzin pokrewnych zarządzaniu: rachunkowości, marketingu, IT. Zdobywana podczas studiów podyplomowych wiedza pomoże uczestnikom w kształtowaniu indywidualnych i zbiorowych procesów pracy oraz wykorzystaniu kapitału ludzkiego w administracji publicznej.
ADRESACI STUDIÓW
Studia podyplomowe adresowane są do osób pragnących zdobyć kwalifikacje odpowiednie dla kadry zarządzającej w administracji publicznej oraz osób zatrudnionych na niższych szczeblach administracji publicznej. Studia podyplomowe są przeznaczone również dla osób zainteresowanych karierą w administracji publicznej, agencjach rządowych, samorządach lokalnych, jak również dla tych, którzy chcą rozwijać się w sektorze prywatnym, szczególnie w firmach świadczących usługi dla sektora publicznego.
SYLWETKA ABSOLWENTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Absolwent studiów podyplomowych posiada umiejętności zarządzania, analizy sytuacji, myślenia strategicznego oraz podejmowania decyzji w kontekście administracyjnym. Absolwent studiów podyplomowych może pełnić funkcje menedżerskie, kierownicze, jak również zajmować się doradztwem czy audytem w administracji. Ponadto, posiada umiejętność współpracy z różnorodnymi grupami interesariuszy oraz zdolności komunikacyjne, co czyni go wartościowym członkiem zespołu zarządzającego w dowolnej organizacji. Absolwent studiów podyplomowych posiada praktyczną wiedzę dotyczącą kluczowych regulacji prawnych i jest gotowy do samodzielnego występowania przed organami administracji publicznej, podejmowania oraz uczestniczenia w czynnościach prawnych mających miejsce w obrocie gospodarczym.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Program studiów 180 godz. zajęć dydaktycznych
Czas trwania studiów 2 semestry
Tryb studiów hybrydowo lub w całości online
Podstawy teorii organizacji i zarządzania
Komunikacja w organizacji
Warsztaty menedżerskie
Rozwój organizacji
Prawo cywilne z umowami w administracji
Prawo zamówień publicznych
Prawo pracy
Postępowanie administracyjne
System informacyjno-decyzyjny organizacji
Projekty UE w instytucjach administracji publicznej – aspekty praktyczne
Kierowanie zasobami ludzkimi
Prawo administracyjne Unii Europejskiej
Prawo gospodarcze
Postępowanie administracyjne
Narzędzia informatyczne w administracji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
do 15 września – zajęcia rozpoczynają się w październiku,
do 15 lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu.
O uruchomieniu kierunku decyduje liczba zgłoszeń.
WYMAGANE DOKUMENTY
podanie o przyjęcie na studia podyplomowe,
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, magisterskich , inżynierskich)
klauzula informacyjna RODO,
1 zdjęcie w formacie 3,5cm x 4,5cm (format jak do dowodu osobistego)
OPŁATY
brak wpisowego i opłaty rekrutacyjnej
czesne za semestr: 1600 zł
jednorazowa opłata za semestr lub system ratalny – sprawdź szczegółowy harmonogram opłat
sprawdź PROGRAM ZNIŻKOWY ze zniżkami: -10%, -20%, -50%!
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury prosimy o kontakt z KWESTURĄ: kwestura@ahns.pl
DODATKOWE INFORMACJE
Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
mgr Estera Witkowska
wt.- sob. 08.00-16.00
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, ewitkowska@ahns.pl
Zastępca Dyrektora Biura Studiów Podyplomowych
mgr Katarzyna Dusińska – Woźniak
wt. -sob. 08.00-16.00
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, kdusinska@ahns.pl