wsh logo

NOWOCZESNY MENEDŻER SPRZEDAŻY (TYLKO ONLINE)

O STUDIACH

Program studiów jest połączeniem praktycznej wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. W ramach kierunku słuchacze zapoznają się z najnowszymi trendami w sprzedaży i dowiedzą się, co determinuje sukces w zarządzaniu sprzedażą. Uczestnictwo w zajęciach daje możliwość nawiązania kontaktów z osobami o podobnych zainteresowaniach i doświadczeniach.

CELE STUDIÓW

Słuchacz:

  • pozna nowoczesne techniki sprzedaży
  • pozna metody sprzedaży w różnych branżach
  • będzie przygotowany do tworzenia prezentacji produktów i usług
  • zdobędzie wiedzę z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym
  • poszerzy wiedzę z zakresu zarządzania funkcją handlową przedsiębiorstw
  • będzie przygotowany do pełnienia funkcji kierowniczych w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych
  • będzie mógł ubiegać się o takie stanowiska jak: dyrektor działu sprzedaży, key account manager, kierownik zespołu sprzedażowego, kierownik salonu sprzedaży, manager regionalny w firmach międzynarodowych i krajowych

PARTNER KIERUNKU

cbi

ADRESACI STUDIÓW

  • dyrektorzy handlowi
  • opiekunowie klienta
  • przedstawiciele handlowi
  • właściciele firm
  • specjaliści ds. sprzedaży
  • pracownicy działu marketingu
  • osoby zajmujące się tworzeniem i realizacją strategii sprzedażowych
  • team liderzy
  • wszyscy, którzy chcą poznać współczesne techniki sprzedaży

PROGRAM STUDIÓW

  • Istota pracy w sprzedaży w świetle dzisiejszych realiów rynkowych
  • Filary sukcesu w zarządzaniu sprzedażą
  • Strategia, trendy i plany w sprzedaży a pozycja firmy na rynku
  • Psychologiczne aspekty zarządzania zespołem handlowym
  • Praca z wynikami w zespołach sprzedażowych
  • Zdalne zarządzanie zespołem handlowców
  • Rekrutacja skutecznego zespołu sprzedażowego
  • Nowoczesne i innowacyjne metody oraz narzędzia sprzedażowe
  • Współczesny merchandising
  • Promocja sprzedaży – planowanie i realizacja kampanii promocyjnych
  • Personal Branding a wzrost sprzedaży
  • Expose lidera – wystąpienia publiczne on-line i off-line
  • Menedżer inspirator – sztuka prowadzenia zebrań, spotkań, odpraw dla działu sprzedaży
  • Trening handlowców, czyli efektywne prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych
  • Motywacja, wzbudzanie zaangażowania, wyznaczanie i realizacja celów
  • Efektywne przekazywanie kompetencji, czyli delegowanie i monitorowanie zadań
  • Praktyczne aspekty coachingu managerskiego i „feedbacku” dla pracowników
  • Zarządzanie mentoringowe w zespołach handlowych
  • Narzędzia i techniki niezbędne do podnoszenia efektywności osobistej oraz planowania pracy
  • Mistrzowskie negocjacje z kontrahentami i współpracownikami

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

NOWOCZESNY MENEDŻER SPRZEDAŻY
Program studiów200 godz. zajęć dydaktycznych
Czas trwania studiów2 semestry
Forma zajęćwykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria
Tryb studiówonline
(sobota-niedziela)

 

ZASADY NABORU

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:

  • do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku*
  • do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu*

*o uruchomieniu kierunku decyduje liczba kandydatów

WYMAGANE DOKUMENTY

ZAPISY NA STUDIA

DODATKOWE INFORMACJE

Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych

mgr Estera Witkowska

wt.- sob. 08.00-16.00

tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, ewitkowska@wsh.pl
THEMES

Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń

mgr Katarzyna Dusińska

wt. -sob. 08.00-16.00

tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, kdusinska@wsh.pl
THEMES

OPŁATY ZA STUDIA

  • brak opłaty rekrutacyjnej
  • opłata za semestr to 2000 zł (pobierz harmonogram opłat)
  • PROGRAMY ZNIŻKOWE
  • opłaty dodatkowe:
    • opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych: 30zł
    • opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku obcym: 50zł

FAKTURY

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY prosimy o kontakt z KWESTURĄ: kwestura@wsh.pl 

Udostępnij
youtube
youtube
youtube
Skip to content